środa, 13 lipca 2016

Get better


    Dużo się zmieniło.. chyba. Wiele planów, mało czasu i chęci. Wcześniej chęci było więcej. Może to przejściowe. Mam taką nadzieję. Czy tylko ja odczuwam ciągłe zmęczenie? 
    Pierwszy rok studiów za mną. Jak zwykle czas zleciał nieubłaganie szybko. Wszystko minęło w mgnieniu oka. Kilka wzlotów. Kilka upadków. Kilka wartościowych znajomości. Znajomości, które mają trwać, które chcę żeby przetrwały. Nauki więcej niż kiedykolwiek. Nerwobóle. Spotkania, imprezy. Studia w kilku słowach. 
    Teraz wakacje. Siedzę i przysypiam chociaż jest nieco później od 20 i spałam w nocy 10h. Ciężko mi się skupić na tym co tu teraz piszę. Ale jeżeli teraz bym niczego nie napisała to zabierałabym się do tego następne kilka miesięcy.
     Pracuję. Tak. Ja pracuje. Moja pierwsza praca, do której muszę chodzić codziennie. No prawie. Wolne dni też mam. Bycie dorosłym nie jest cool. 
     Z jednej strony wypatruję końca miesiąca, z drugiej nie chcę żeby przychodził. Czeka mnie na pewno jeden wyjazd. Mam nadzieję, że nie jedyny. Dawno nigdzie nie byłam. Dawno nie zrobiłam zdjęcia, z którego byłabym zadowolona. Chyba biję jakieś rekordy. 


Podzielę się dzisiaj z wami zdjęciami z GETBETTER. Trenerzy jak i koszykarze odwalają tam kawał dobrej roboty..











 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz